top of page
חיפוש

מה ללבוש לצילומי הריון בבית?


אני בטוחה שאחד הדברים שאת תוהה לגביהם לפני צילומי הריון בבית, הוא - מה יתאים ללבוש?! מה יצטלם טוב, מה יחמיא לי? ומה כדאי שילבשו שאר בני המשפחה? טיפים, המלצות ודוגמאות ספציפיות בפוסט לפניכם.

1. בגד צמוד ונוח

הסגנון שאני מצלמת בו הוא טבעי ונינוח, ולכן גם הלבוש שלך ייבחר בהתאם. לא צריך לקנות משהו במיוחד (אלא אם כן בא לך, כמובן). נותר רק לבחור מהארון שלך משהו שיושב עלייך טוב בשלב הזה של ההריון. מומלץ בגד צמוד כדי להדגיש את הבטן המתעגלת.


2. טופ שחור וקרדיגן פתוח

אני ממש ממליצה שלפחות בחלק מהתמונות תראי את הבטן. אני יודעת שיש כאלה שחוששות מהשלב הזה, אבל ממליצה להתכונן נפשית ולעשות את זה בכל זאת. מקסימום, אם התמונה תביך אתכן, אל תשתפו אותה, אבל לכן תהיה מזכרת יפה מהתקופה בה הגוף שלך השתנה וייצרת בתוכו חיים. גם אם לרגעים או אפילו רוב הזמן זה לא הרגיש קסום כל כך.

לתמונות של חשיפת הבטן אפשר ללבוש טופ, תחתונים שחורים, וקרדיגן או ג׳קט ג׳ינס גדול שהבטן תציץ בו מהצד.


טופ שחור תמיד יכול להיות שימושי ולהיראות נהדר בצילומי הריון בבית.



3. סוודר גדול ורחב

לתמונות מחמיאות באווירה חורפית ונעימה אפשר להצטלם עם סוודר גדול ורגליים חשופות.



4. צבעים מקשרים

אם את מצטלמת עם בן זוג / בת זוג או בני משפחה נוספים, אפשר ליצור חיבור בין בני המשפחה בעזרת צבעים. למשל אם את לובשת חולצה לבנה ומכנסיים בצבע בז' - בן הזוג יכול ללבוש חולצה בצבע בז׳. או שכולם ילבשו חולצות לבנות וג׳ינס.


5. באיזה צבעים לבחור?

לצילומים בבית מומלץ לבחור צבעים בהירים. לבן, בז׳, חאקי. העדיפו גוונים נייטרלים שקרובים אחד לשני, והקפידו שלא יהיו יותר מדי צבעים בלבוש שלכם, לא יותר מ-2-3 צבעים, ולא צבעים עזים ומנוגדים - אדום למשל הוא צבע פחות מומלץ.


6. בחרו חולצות חלקות או עם דוגמא על כל החולצה

בלי ציור בולט במרכז החולצה ובלי כיתובים. אפשר שרק את, ההריונית, תלבשי בגד שיש עליו דוגמא, כדי ליצור הדגשה. רק שימי לב לא לבחור בגדים עם פסים דקים וצפופים מאוד, או עם נקודות קטנות וצפופות. זה לא מצטלם טוב ויוצר אפקט מרצד.


אם יש לכן רעיונות נוספים שלא כתבתי או טיפים אחרים, מוזמנות לכתוב אותם בתגובות:)

98 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page