top of page
חיפוש

אייפון 12 או גלקסי s21?

בשנה האחרונה שתי חברות הענק הציגו מכשירי דגל שהתגאו במצלמה מעולה. ואני התעניתי בהחלטה איזה מהם לרכוש. מצד אחד אני בעלת שעון חכם של גלקסי, מצד שני עובדת על מק. ממש בחירתה של שקד.

לפני זה היה לי גוגל פיקסל 2, מכשיר מבוסס אנדרואיד נקי עם מצלמה פשוט מעולה. אבל פיקסל 5 לא עמד בחידושים של עדשות מרובות שהמכשירים החדשים מתהדרים בהם, ולכן צילמתי שני סרטונים בהם התעמקתי ביכולות של כל אחת מהמצלמות - עדיין לא ראיתם? מוזמנים:


הדרכת אייפון 12:


הדרכת גלקסי s21:


אחרי ההתלבטויות הרבות והסקירות של כל אחת מהמצלמות להלן המסקנות:

1. שתי המצלמות פשוט מעולות. 2. המצלמה של האייפון פשוטה וקלה לתפעול, כמו כל מערכות ההפעלה של אפל. בלי יותר מדי אופציות ובלבולי מוח. בגלקסי בדיוק הפוך - המון מצבי צילום, המון אפשרויות להגדרות והתאמה אישית. 3. מרגיש לי שבאייפון יותר קל להוציא תמונות פורטרייט "צרות" עם רקע מטושטש, ובגלקסי יותר קל להוציא תמונות נוף רחבות מרשימות. 4. בסופו של דבר ההחלטה היא עניין של העדפה - אתם אנשים שמתחברים לפשטות ולניקיון של האייפון, או מעדיפים את היכולת לקבוע כל הגדרה בעצמכם וליצור התאמה אישית? אתם נוטים לצלם תמונות פורטרייט עם רקע מטושטש או יותר אוהבים תמונות נוף רחבות? כך תחליטו.

ומה אני בחרתי? זאת הייתה החלטה ממשששש קשה. למרות שאני יותר מתחברת לתמונות פורטרייט עם רקע מטושטש, במכשירים סלולריים אני מעדיפה אנדרואיד. ולכן בחרתי בגלקסי s21. איכשהו אני עדיין ממשיכה להתלבט..


מצרפת תמונות רחבות -מימין וצרות משמאל שצולמו בשני המכשירים - אייפון בשורה הראשונה וגלקסי בשורה השנייה.


אז מה אתם? אייפון או גלקסי?




48 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page