top of page
חיפוש

מה ללבוש לצילומי משפחה? | שישה טיפים שיסדרו לכם את הראש

עודכן: 9 במאי 2023

כשאתם קובעים צילומי משפחה, אחד הדברים שכדאי לחשוב עליהם הוא מה תלבשו. הבגדים צריכים להתאים לכם, אחד לשני, אבל שגם תרגישו בנוח. להלן שישה טיפים שיעזרו לכם בבחירת הלבוש המשפחתי ליום הצילום.


1. תרגישו בנוח. הכלל הראשון הוא החשוב מכולם, לפחות אצלי והוא מנצח סטייל ומנצח כל דבר אחר - תלבשו משהו שנוח לכם איתו. זה אומר לא ג׳ינס ארוך באוגוסט, לא ג׳קט שאת לא יכולה להרים איתו את הידיים ולא שמלה אם את לא טיפוס של שמלות. 2. צבעים מקשרים. אפשר ליצור חיבור בין בני המשפחה בעזרת צבעים, למשל שהאבא והבת ילבשו שניהם כחול כהה, והבן והאמא ילבשו חולצה לבנה. או למשל הבנים באפור והבנות בורוד. זה יוצר חיבור בתמונות ונראה מעולה. 3. הקפידו על מיעוט צבעים. כדאי שלא יהיו יותר מדי צבעים בלבוש של כולכם ביחד, ובטח לא צבעים עזים ומנוגדים. עדיף שרובכם תלבשו גוונים נייטרלים שקרובים אחד לשני, ולהשתדל שיהיו 2 עד 3 צבעים. 4. בלי ציורים בולטים. לבחור חולצות חלקות, בלי ציור בולט במרכז החולצה ובלי כיתובים. בצילומי משפחה יש התרחשות רבה וזה מסיח את הדעת ומפריע להתרכז בכם. 5. הדפסים. אפשר שאחד מבני המשפחה ילבש חולצה או בגד שיש עליו דוגמא מעניינת. זה ייראה טוב במידה ושאר בני המשפחה לובשים בגדים חלקים. אם כולכם תלבשו הדפסים, יהיה עומס בעיניים ושוב, יהיה קשה להתמקד במה שחשוב - אתם:) עוד משהו חשוב בנוגע להדפסים - לא לבחור בגדים עם פסים דקים וצפופים מאוד, או עם נקודות קטנות וצפופות. זה לא מצטלם יותר ויוצר אפקט ריצוד. העדיפו פסים רחבים יותר ונקודות מפוזרות יותר. 6. לבן. אפשרות שתמיד נראית טוב, היא שכולם ילבשו חולצות לבנות וג׳ינס, או למשל שההורים ילבשו שחור לבן, והילדים צבעוני.

7. דגשים לבחירת בגדים לילדים: ילדות בשמלות זה מקסים, אבל תדאגו שהן יוכלו להשתולל, לרוץ, לטפס, שתוכלו להחזיק אותן הפוך, שהן יוכלו לשבת בנוח על האדמה מול המצלמה. אפשר לפתור את זה בעזרת טייץ. ואם יש לכם תינוק קטן שאתם מחזיקים בידיים - מומלץ להלביש לו בגד גוף ולא חולצה כדי שהחולצה לא תעלה כל הזמן.


כמה דוגמאות:

ההורים בחולצות לבנות, הירוק במכנסיים של האבא מתחבר לחצאית של האמא. הפרח בשמלה של הילדה מתקשר לדוגמא על החצאית של האמא, והצבע הורוד הבהיר משתלב גם היטב. הנעליים של הילדה מתאימות לצבע על החצאית של האמא. החיבורים פה עובדים מצוין וכיף להסתכל על זה.

ההורים בשחור לבן ובבגדים חלקים, הילדה בשמלה צבעונית עם הדפס. כשרק אחד מבני המשפחה לובש פטרן - זה מדגיש אותו ולא יוצר בלאגן בעיניים.


עוד גירסה מהממת לשחור לבן, בשילוב עם ורוד עתיק בשמלה של מאיה, הילדה. שימו לב שמי שלבוש בצבע שונה מקבל הדגשה מסוימת בתמונה.


ההורים בבבגדים חלקים ובצבע כחול כהה שמתחבר למכנסיים של הילד. הילד עם גופיית פסים בגוונים כחולים.


הקלאסי, שתמיד תמיד מחמיא ונראה טוב - חולצה לבנה וג׳ינס


ההורים בחולצה לבנה וג׳ינס, הבנות בורוד ואפור, ושימו לב למשחק ההופכי בין הבנות, שיוצר המון עניין בתמונה.

החיבורים האלה יוצרים תמונות שכיף להסתכל עליהם, לעומת כיתובים או ציורים בולטים שעלולים מאוד להסיח את הדעת. קחו בחשבון כשאתם בוחרים מה ללבוש, וכמובן שתמיד מוזמנים להתייעץ איתי:)

470 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page