top of page
חיפוש

מה ללבוש לצילומי הריון בחוץ?

אחד הדברים שכדאי להשקיע בהם מחשבה לפני צילומי הריון, הוא מה כדאי ללבוש? מה יהיה מחמיא ויצטלם הכי טוב? מניסיוני בצילומי הריון בטבע אספתי כמה טיפים שיעזרו לך בבחירה.

אם את מצטלמת בבית, כדאי לך לקרוא את הפוסט הזה. 1. השאלה הראשונה שתשאלי את עצמך - האם את מתחברת ללבישת שמלות? אם כן, זאת בהחלט אופציה. העדיפי שמלה צמודה ולא אוברסייז כדי שהבטן תבלוט. אם את מצטלמת איתי, השמלה צריכה להיות יחסית יומיומית ולא שמלת ערב חגיגית - משום שצילומי ההריון שאני עושה בחוץ הם טבעיים באווירה קלילה ונעימה, ממש כאילו יצאת לפיקניק בפארק ובמקרה הייתה שם צלמת. גם הנעליים צריכות להיות נוחות ומתאימות לתנאי שטח - חול, דשא, אבנים, וכ׳ו. עוד משהו שצריך לקחת בחשבון - אם תלבשי שמלה לא נוכל לצלם תמונות שבהן הבטן מציצה.



צילום: שקד זוסמן סופר
שמלה רומנטית בצבע טורקיז המתאים לטבע



צילום: שקד זוסמן סופר
שמלה לבנה, יפה ומחמיאה עם דיגום תחרה

צילום: שקד זוסמן סופר
שמלה שחורה, צמודה, פשוט יפה

2. אם לא שמלה - אז טייץ וטוניקה, או ג׳ינס הריון וחולצה. החולצה יכולה להיות ממש טופ שנגמר מעל לבטן, או חולצה מכופתרת שאפשר לפתוח. גם אוברול זאת אופציה שהיא תמיד מוצלחת.


צילום: שקד זוסמן סופר
ג׳ינס וחולצה צמודה

צילום: שקד זוסמן סופר
ג׳ינס וחולצה צמודה


3. אם הצילומים בטבע כדאי לבחור צבעים שמשלבים היטב עם ירוק - למשל, ורוד, לבן, כחול. אם הצילומים על רקע אורבני - לא מומלץ ללבוש אפור. באופן כללי כדאי להימנע מצבעים עזים, כמו אדום למשל.

צילום: שקד זוסמן סופר
גוונים כחולים בטבע
צילום: שקד זוסמן סופר
ג׳ינס וחולצה לבנה. תמיד מתאים

4. אם מצטלמים איתך בני משפחה נוספים, שימי לב שהבגדים של כולכם צריכים להשתלב ביחד - כדאי להחליט על 2-3 צבעים לכולם ולא יותר וכך ליצור חיבורים ביניכם.

צילום: שקד זוסמן סופר
צבעוניות משפחתית משתלבת יפה, והריונית עם אוברול

5. רצוי לבחור בבגדים חלקים או עם דוגמא שמכסה את כל הבגד, אבל להימנע מציורים בולטים במרכז החולצה או כיתובים שמסיחים את הדעת. אפשר שרק את ההריונית תלבשי בגד שיש לו דוגמא, למשל פסים נראים מאוד טוב על הבטן ההריונית. ולא פסים דקים וצפופים שעלולים להתקבל לא טוב בעדשת המצלמה.

צילום: שקד זוסמן סופר
רק ההריונית עם הדפס פרחוני

31 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page